Bemutatkozom

 

Vágjunk bele!

Finc Edina vagyok, talán nemsokára még egy név kerül a keresztnevem mögé, egy hastáncos név. Egyelőre keresgélek, több ötletem is van, de egyelőre csak ízlelgetem a neveket:

Hessa (végzet, sors), Mona (vágy), Amirah (hercegnő). Keresgélek, kutatok, ha rátalálok, úgyis tudni fogom: ez az én nevem.

 

 

 

PANKA és BALÁZS

 

 

És ha bemutatkozás,
akkor elsősorban
a gyerekeimről
szeretnék szólni.
Velük, a születésükkel
lett teljes az életem,
ha életemben mást
nem érek el, akkor is
csodát teremtettem:
Pankát és Balázst.
Két szerethető,
egy vérből való,
mégis teljesen
különböző egyéniséget.

 

Kicsit mániás vagyok:). Mindent csak teljes szívvel-lélekkel tudok csinálni. Eddig masszázs-tanulással foglalkoztam, minden pillanatom azzal telt. Képeztem magam, utánajártam, felkerestem a legjobb oktatókat, így több oklevelet és rengeteg gyakorlatot szereztem. Thai babamasszőr, frissítő talpmasszőr lettem, otthon vagyok a herbál masszázs rejtelmeiben (Kismamák, figyelem, Ti sem maradtok ki a kényeztetésből, a herbál masszázs sokat segít a pocakos-bajokon!) és alkalmazni tudom az olajos masszázst is.

Jelenleg a babajóga- és babamasszázs oktatói képzést végzem, hogy nagy vágyam teljesülhessen és anyukáknak taníthassam, hogyan segíthetnek kisbabájuknak egy sor kellemetlenség megelőzésében, kezelésében. Erről részleteket olvashattok web-lapomon:  Babamasszázs, talpmasszázs .

Már egyszer, 7 éve belevágtam a hastáncba, de közben terhes lettem Balázzsal, a másodszülöttel, és egészségügyi okoból muszáj volt abbahagynom a táncot. Aztán fel-felbukkant az igény bennem, majd most május végén pedig ellenállhatatlanul tört elő a lelkemből, hogy hastáncolnom KELL! Belevetettem magam a kutatásba: internet, falragaszok, művelődési házak programjai. Több kör után találtam rá Sarah-ra, aki ingyen hastánc-oktatási lehetőséget hirdetett. Az ingyenesség nem volt szempont, annál inkább az, hogy Csepelen van, ahol lakom és közösen egyeztetett időpontban, ami a gyerekeim, a munkahelyem és egyéb elfoglaltságaim miatt nem mellékes szempont.

Megnéztem a honlapot: Zainah hastánc-csapat

Egy szó, mint száz, felhívtam Sarah-t és egy héten belül már a barátnőmmel együtt, ketten tanultunk táncolni. Most pedig, múlt hét óta még többen vagyunk, tükrös termet bérlünk, ahol már fellépésekről beszélgetünk:)

Na, jó az még bőven odébb van, de szépen gyűlik a csapat és személyes sikerélményeim is vannak: külön mozog a felsőtestem az alsótól, sokkal magabiztosabb lettem, alakul az önbizalmam, amit az elmúlt néhány évben valahol elvesztettem, pedig előtte tudtam magamról, mennyit érek. Most megint érzem, egyre gyakrabban, hogy "királylány" vagyok.

A folytatás már egy későbbi történet....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akeletkincsei.blog.hu/api/trackback/id/tr672101679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása